Forum www.mwklanjoa.fora.pl Strona Główna


FAQ Szukaj Użytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Swan Song

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.mwklanjoa.fora.pl Strona Główna -> Questy Płatne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Saper

Administrator


Administrator
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 16:20, 27 Sty 2008    Temat postu: Swan Song

Na obrzeżach znanego nam świata, kolonia rybacka Piscatoris stoi w obliczu katastrofy. Rozzłoszczone bezustannym połowem Monkfish, cennej ryby znanej w tamtych okolicach, trolle wychynęły z morskich otchłani i zwróciły się przeciw rybakom. Czy masz wystarczająco odwagi i doświadczenia, by je pokonać?
Wymagania:

66 Magic;
62 Cooking;
62 Fishing;
45 Smithing;
42 Firemaking;
40 Crafting.

One Small Favour Quest;
Garden of Tranquillity Quest;
100 QP;
zdolność pobicia silnego potwora lvl 170.

23 Runecrafting udogodnieniem.


Potrzebne przedmioty:

- trochę pieniędzy;
- charged glory przydatny;
- 10 Lava runes;
- 10 Mist runes;
- 5 Blood runes;
- 5 sztabek żelaza;
- młotek;
- cooking gauntlets przydatne;
- 7 normal bones;
- pot i pot lid (można zrobić po drodze, potrzebne wiadro i kilof).


Start:

1. Musisz porozmawiać z Kathy Corkat. Znajdziesz ją na południowy zachód od Gnome Stronghold, na brzegu rzeczki (na brzegu nienależącym do Stronghold). Sposobem na dostanie się tam może być tele glory do Al-Kharid => polecenie gnomią lotnią do Stronghold, lub teleportowanie się do Ardougne i stamtąd na piechotę.



2. Poproś ją, żeby cię przewiozła w dół rzeki swoją łódeczką. Ona stwierdzi, że to niebezpieczne, ale 50 gp ją przekona.

3. Kilka kroków na północ od miejsca wylądowania stoi Herman Caranos. Zagadaj do niego, żeby dowiedzieć się o trolach nękających kolonię. Czy mógłbyś pomóc rybakom? Hmm zdajesz się mieć odpowiednie kwalifikacje, ale może mógłbyś na wszelki wypadek zwerbować do pomocy starego, mądrego człowieka z Draynor Village? W tym momencie można obejrzeć filmik o dokonaniach bohatera za czasów jego młodości.



4. Udaj się do Draynor Village (glory tele). Staruszka znajdziesz w domku naprzeciwko banku. Chętnie się zgodzi, żeby pomóc kolonii - to ma być jego ostatnia przygoda, zwieńczenie wszystkich dokonań. Ale.. potrzebne mu pewne runy.. może mógłbyś zdobyć dla niego 10 Lava, 10 Mist i 5 Blood runek?



5. Daj mu runki, o które cię prosił. Wróć do miejsca, gdzie spotkałeś Hermana - bądź przygotowany do walki z Trolami o lvl 79 (będzie ich około siedmiu). Porozmawiaj ze staruszkiem i powiedz, że chcesz walczyć. Wejdziecie razem na teren kolonii. Teraz napadną na was Trole, ale staruszek ci pomoże.



6. Wkroczycie do środka. Zagadawszy do Franklina Caranosa, który stoi tuż przed wejściem, dowiesz się, że Herman jest w swoim biurze, na wschód stąd.

7. Idź do biura. Herman poprosi cię, żebyś pomógł Franklinowi i Arnoldowi.



8. Wróć do Franklina (przy bramie). Poprosi cię o pomoc w naprawieniu ogrodzenia. Potrzebujesz 5 sztabek żelaza, które musisz spłaszczyć na jego prasie. Przy prasie jest mały piecyk - musisz napalić w nim. Zapałki dostaniesz od Franklina. Na prawo od niego leży siekiera, weź ją i zetnij drzewo rosnące tam, gdzie walczyłeś z Trolami.



9. Idź na północ, do budynku ze znaczkiem huty na mapie. Napal w piecyku,a potem "sprasuj" 5 sztabek żelaza.



10. Teraz musisz naprawić płot.



11. Powiadom Franklina, że płot jest naprawiony. Idź do Arnolda - jest to sklepikarz (szukaj na mapce ikonki sklepu).

12. Arnold potrzebuje towaru do swojego sklepu - 5 świeżych Monkfish. Da ci sieć rybacką. Zaraz na zachód od niego jest miejsce do łowienia.



13. W czasie, kiedy będziesz łowił te 5 rybek, przeszkodzą ci 3 Trole.



14. Kiedy już złowisz te 5 rybek, Arnold każe ci je ugotować. Na południe od niego znajduje się kuchnia. Jeżeli spalisz rybkę (ja spaliłam), po prostu złów następną. Radzę upuścić jedną rybkę na podłogę, fajnie widać wtedy ich wielkie zęby.

15. Zanieś ugotowane Monkfishe do Arnolda.

16. Wróć do biura, do Hermana i staruszka. Powiedzą, że potrzebna im armia. Chcą, żebyś przekonał czarodzieja Frumscone'a z Gildii Magów w Yanille do pożyczenia im swoich zombie.

17. Tele Watchtower. Idź do Gildii, wejdź w środku do podziemi i zagadaj do Frumscone'a. Nie uśmiecha mu się wypożyczanie zombie, dlatego kieruje cię do czarnoksiężnika Maligniusa Mortifera. Znajdziesz go na południe od Falador.



18. Tele Falador albo glory do Draynor. Weź z banku pot + pot lid, jeżeli nie masz - wiadro i kilof. Przygotuj się też na walkę z lvl 170, który atakuje magią i obniża prayer. Malignius stoi przy drodze z Falador do Draynor (patrz mapka).



19. Malignius jest skory do pomocy. Najpierw poprosi cię o 7 normalnych kości. Jeżeli nie masz ich pod ręką, tele Falador i zabij kilku strażników.

20. Z kości Malignius zrobi specjalne nasionka, z których "wyrośnie" armia (Jagex już pomysłów nie ma, więc się za mity greckie bierze). Potrzebujesz na nie pojemniczka. Pomogą ci mistrzowie Craftingu - znajdziesz ich w Gildii Craftingu zaraz na zachodzie.

21. Załóż fartuch, który dostałeś od Maligniusa. Stary mistrz nie jest skłonny pomóc ci w takiej sprawie, ale dla młodego wszystko jest 'cool'. Poradzi ci, żebyś zamknął nasionka w słoiku ze szczelną pokrywką.



22. Jeżeli nie masz jeszcze słoika i pokrywki, zrób je na miejscu (wykop trochę gliny, zmieszaj z wodą, piec i koła garncarskie też są na miejscu). Wróć do Maligniusa.

23. Malignius wypełni twój słoiczek nasionami i teleportuje cię do kolonii.



24. Przekaż nasionka Hermanowi. Staruszek w tym miejscu upewni się, czy jesteś gotowy do walki. JESTEŚ?

25. Jeżeli tak... Szkielety "ze słoika" pokonają Trole, po czym zwycięsko zasssyczą i was opuszczą.



Wtedy z morza wyłoni się olbrzymi Trol... który zostanie z łatwością pokonany przez dzielnego starca.... który zaraz po zwycięstwie upadnie, raniony magicznym pociskiem Królowej Morskich Troli, lvl 170. Twoja kolej!



Królowa bije magią i obniża prayer (około -15 punktów za każdym razem). Nie wiem, od czego to zależy, czy obniża, czy nie - mi nie obniżała, ale mężowi...



26. Po pokonaniu królowej obszar kolonii przestanie ci się jawić jako obszar "widoczny tylko dla jednego gracza" i będziesz mógł korzystać z banku. Będziesz też mógł wybierać z sieci Seaweed, który się w nich gromadzi i łowić Monkfishe. Wróć do Hermana.


27. Nie dostaniesz phata staruszka w nagrodę... ale całkiem niezłe xp. Gratulacje!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.mwklanjoa.fora.pl Strona Główna -> Questy Płatne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin