Forum www.mwklanjoa.fora.pl Strona Główna


FAQ Szukaj Użytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Recipe for Disaster

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.mwklanjoa.fora.pl Strona Główna -> Questy Płatne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Saper

Administrator


Administrator
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 16:23, 27 Sty 2008    Temat postu: Recipe for Disaster

1. Początek
2. Lumbridge Guide
3. Evil Dave
4. Sir Amik Varze
5. Dwarf
6. Wartface & Bentnoze
7. Pirate Pete
8. Skrach
9. King Awowogei
10. Walka

1. Początek

Wymagane questy: Cook’s Assistant

Potrzebne przedmioty:
- Eye of newt;
- Rotten tomato;
- 2 cytryny;
- pomarańcza;
- ananas;
- nóż;
- shaker do koktajli;
- popiół.
1. Zagadaj do kucharza w zamku Lumbridge. Biedak wyzna ci, że kiedy prosił cię o pomoc w przygotowaniu ciastka dla Diuka, tak naprawdę tylko sprawdzał, czy jesteś godzien powierzenia ci ważniejszego zadania.

100 lat temu na zamku odbyło się bardzo ważne spotkanie, a przodek naszego nieszczęśnika królował wtedy w kuchni. Przygotował tak wyśmienity poczęstunek, że dostał dożywotnią posadkę nadwornego kucharza, w dodatku tytuł dziedziczyć mieli jego potomkowie.
Spotkanie to odbywa się co 10 lat – a tej nocy upłynie lat 100. Nasz kucharz czuje się niedowartościowany i chce wszystkim udowodnić, że jest równie uzdolniony jak jego przodek. Według przepisu swojego pradziada przygotowuje wspaniałą ucztę.... ale... nie umie zdobyć składników. Pomożesz mu?

2.Kucharz potrzebuje:

- Eye of newt. Kosztuje 3 gp w sklepie druidów w Taverly lub u wiedźmy w Port Sarim.
- Rotten tomato. Zgniłe pomidorki kupimy w banku przy Duel Arena.
- „Dirty Blast”. Najlepiej udać się do wielkiego drzewa gnomów i kupić w ich sklepiku: 2 cytryny, 1 pomarańczę, 1 ananas, nóż i shaker do koktajli. Jedną z cytryn, pomarańczę i ananas miksujemy w shakerze. Zawartość wlewamy do kieliszka, który znajdziemy na podłodze obok sprzedawcy. Nożem kroimy drugą cytrynkę w plasterki (slices) i dekorujemy drinka. Na koniec należy dodać do napoju kupkę popiołu (ash).


- Glass of greenman’s ale. Kupimy w pubie w Yanille.

3. Doręcz kucharzowi to, o co cię prosił. Gratulacje – właśnie ukończyłeś pierwszą część questa.


Wszedłeś do jadalni, tak jak cię prosił kucharz?
Tak, właśnie zaczęła się biesiada. Pan zamku po kolei wita swoich gości.


Wróżka się nieco spóźnia... Nagle pojawia się zjawa!


Na szczęście spełnieniu morderczych zamiarów ducha przeszkadza spóźniona Cyganka - rzucony przez nią czar zatrzymuje czas.


Musisz ocucić członków soboru. Każdemu pomoże inna potrawa (inspect).



2. Lumbridge Guide

Wymagane przedmioty:
- Jajko;
- Mąka;
- Mleko;
- Cake tin.

1. Skieruj się do Wizards Tower, poproś o pomoc czarodzieja Traiborne'a - on będzie wiedział, jak zrobić jedyne ciasto zdolne pomóc przewodnikowi. Cake of Guidance.

2. Czarodziej wyjaśni, że do zrobienia tego ciasta potrzebne są zaklęte jajko, mąka i mleko. Przynieś mu podstawowe składniki, a on je zaczaruje.

3. Å»eby zaczarować te składniki, musisz przejść 3 proste testy. Każdy dostaje inny zestaw pytań, więc zamieszczanie odpowiedzi nic nie da. Pierwszy test polega na nazwaniu osoby, którą poznałeś podczas swoich podróży po RS. Drugi to sprawdzian pamięciowy - zapamiętaj pokazane ci przedmioty i odpowiedz na kilka pytań. Trzeci test sprawdza twoje wiadomości o świecie RS.

4. Odbierz zaczarowane składniki od magika i po prostu upiecz je jak normalne ciastko w foremce.


Wróć do jadalni i podaj nieprzytomnemu przewodnikowi jego ciastko. Gratulacje! Pierwszy z ośmiu "mini" questów ukończony.





3. Evil Dave

Wymagane przedmioty:
- dużo zup (stew);
- kot.

1. Å»eby pomóc temu czarodziejowi, który myśli, że jest bardzo zły, potrzebujesz zupy doprawionej w bardzo specyficzny sposób. Å»eby dowiedzieć się, jak doprawić zupę, trzeba porozmawiać z kimś, kto już jej próbował. Czyli z naszym delikwentem. Z jego punktu widzenia już go uratowałeś - powinien pamiętać, w jaki sposób.

2. Evil Dave żyje w piwnicy domu swojej mamy, obok banku w Edgeville.

3. Porozmawiaj z jego mamą - zapytaj, gdzie znajdziesz jej syna.


4. Pod zachodnią ścianą domku znajdziesz klapkę w podłodze. Zejdź do piwnicy.


5. Evil Dave powie, że zupa była dokładnie taka, jak jego mamy - tyle że tym razem ilość przypraw była idealna (użyj opcji z magią, inaczej nigdy go nie przekonasz).

6. Wróć do jego rodzicielki. Doris bardzo chętnie użyczy ci swoich przypraw - problem w tym, że ukradły je diabelskie szczury jej syna.

7. Wróć do piwnicy ze swoim kotkiem i z zupkami i zacznij polowanie na szczury, które upuszczają potrzebne ci przyprawy. Są 4 rodzaje przypraw. Musisz odkryć, w jakiej proporcji dodać je do zupy.
Jako że każdy ma inną kombinację, metodą prób i błędów. Np. jeżeli dodasz po 1 szczypcie każdej przyprawy do zupy i ją zaniesiesz do spróbowania dla Dave'a to on ci powie, że 2 przyprawy są w dobrej ilości, a 2 nie. Ja trafiłam już za drugą próbą, ale osobie z którą to robiłam zabrało to ponad godzinę.
Twój kotek po pewnym czasie spędzonym w piwnicy będzie wyglądał tak:


Jeżeli chcesz przywrócić kotu normalny wygląd, pogadaj z Doris Smile

8. Kiedy już zrobisz idealną zupkę, zanieś ją do Lumbridge i uratuj Dave'a. Gratulacje!



4. Sir Amik Varze

Wymagane przedmioty:
- wiaderko mleka;
- śmietanka;
- pot (taki na mąkę);
- kolba kukurydzy;
- maczeta (sklep w Shilo);
- siekiera;
- surowy kurczak

1. Å»eby uratować tego rycerza, potrzebujesz creme brulee supreme. Przejdź do pokoju obok i pogadaj z kucharzem. Oczywiście z jego punktu widzenia już dawno wszystkich uratowałeś - powiedz mu, że nie pamiętasz dokładnie jak to był z Sir Amikiem i on ci poda przepis na creme brulee.

2. Skieruj się do Draynor Village, do domku zaraz na północ od banku.

3. Powiedz staruszkowi (ładną ma czapkę, nie? Smile ), że chcesz go o coś zapytać. O dziwne bestie, a dokładnie o Evil Chicken. Staruszek powie, że kurczak ten ma legowisko w krainie wróżek niedaleko stąd.

4. Zmiel swoją kolbę kukurydzy w jakimkolwiek młynie (np. w tym na północ od Draynor). Zbierz mączkę kukurydzianą do pojemniczka. Dodaj do mleka śmietankę i mączkę.

5. Teraz do Kharazi Jungle po wanilię. Weź ze sobą maczetę i siekierkę, jakieś tele i ze 100gp. Najkrótsza droga: Ardougne teleport => statkiem na Karamję => wózeczkiem do Shilo.

6. Zaraz na południe od Shilo rośnie gęsta dżungla. Przetnij sobie drogę maczetą i siekierką (tak jak w Legends) i znajdziesz się w Kharazi.


Wanilia rośnie na południowo - zachodniej plaży.


Dodaj wanilię do swojego kremu. I z powrotem do Draynor.

7. Weź z banku Dramen Staff i idź do Zanaris (Lost City).

8. Widzisz ołtarzyk kurczaka? Idź do banku na zachód, weź wszystko, czego potrzebujesz do zabicia lvl 227 Black Dragon i do zabicia Evil Chicken. Polecam tarczę ochronną. Weź też surowego kurczaka.

8. Wróć do ołtarzyka. Użyj kurczaka na ołtarzyku, żeby otworzyć tajemne przejście.


9. Kiedy znajdziesz się w podziemiu biegnij na północ, do kurczaka.


Podnieś jajko, które upuści umierając.

10. Wróć do pierwszej sali i zabij jednego smoka (lvl 227). Protect melee, tarcza ochronna, jedzenie etc.


Podnieś dragon token, który upuści. Wróć do banku.

11. Zostaw całą zbroję i każdą broń w banku. Wybieramy się na Entranę. Draynor => Port Sarim => statkiem na Entranę.

12. Wejdź do podziemi na północy wyspy, przebiegnij obok demonów i zabijaj zombi, które się tam kręcą aż któryś upuści siekierę. Potem prosto do Dramen Tree, wszystko taj jak w Lost City Quest.

13. Utnij gałązkę z Dramen Tree.


14. Z powrotem do banku. Dodaj jajko Evil Chicken do kremu, a potem posyp cynamonem (gałązka z Dramen Tree + pestle & mortar). Upewnij się, że albo masz full hp, albo rękawiczki ochronne. Potrzyj swój dragon token.


Poproś smoczka, żeby podgrzał twój krem. Ponieważ nie miałam rękawiczek, walnął mnie za 26 hp.

15. Krem gotowy! Zanieś go do Lumbridge i pomóż rycerzowi.




5. Dwarf

Potrzebne przedmioty:
- Trochę pieniędzy. Tak ze 400 gp;
- 10 lub mniej Asgarnian Ale;
- Miska wody;
- Mleko;
- Jajko;
- Mąka;
- Jakieś rękawice.

1. Do uratowania krasnoluda potrzebujesz Rock Cake. Powinieneś pogadać z jego ojcem, żyjącym w tunelu pod górą.

2. Tele Camelot i na wschód. Prosto do miejsca rozpoczęcia questa Fishing Competition.


3. Zejdź na dół. Zagadaj do starego krasnoluda.


4. Staruszek uprze się, że nie odda przepisu na cisteczka za cały złoty nektar z Rising Sun. Czyli baru w Falador.

5. Skieruj się do baru w Falador. Zapytaj Kaylee o krasnoludów i piwo. Kaylee wspomni ci o swoim specjalnym przepisie na uwielbiane przez krasnoludy piwo. Może za 200 gp ci je zdradzi? Tak.

6. Kup w tym samym barze z 10 Asgarnian Ale. Do każdego wrzuć monetę.


7. Musisz upić staruszka jego ulubionym piwem. Mi to zajęło 6 kufli. Szybko podawaj mu następne, inaczej będziesz musiał zacząć od nowa. W końcu dziadek powie, że za opłatą upiecze ci ciasteczko. Daj mu 100 gp. Każe ci zdobyć składniki - miskę wody, mąkę, jajko i mleko.
8. Kiedy przyniesiesz mu to, o co prosił, pamiętaj żeby mieć na sobie jakieś rękawiczki (vambraces działają). Krasnolud upiecze ciastko i położy je, gorące, na stole. Bez rękawiczek go nie podniesiesz.


9. Zanieś ciastko do Lumbridge i spróbuj dać je krasnoludowi. Cyganka zacznie na ciebie krzyczeć - przecież chcesz mu pomóc, a nie zaszkodzić! Ciasteczko jest za gorące.

10. Skieruj się na Ice Mountain. Na szczycie żyją Icefiends. Zabij jednego, a ten swoim oddechem ostudzi ciasteczko.


11. Z powrotem do Lumbridge. Tym razem ciastko jest takie, jak trzeba.



6. Wartface & Bentnoze

Potrzebne przedmioty:
- Charcoal (sklep w Shilo);
- Chleb;
- Wiaderko wody;
- 1 Przynęta wędkarska (bait);
- Spice (stoisko w centrum Ardougne);
- Pomarańcza;
- Nóż;
- Jakikolwiek ciemny barwnik (dye).

1. Gobliny cały czas się między sobą kłócą. Musisz znaleźć coś, co by smakowało i jednemu, i drugiemu.

2. Tele Falador i na północ, do wioski goblinów, weź ze sobą charcoal. Zagadaj do któregoś - skieruje cię do wioskowego kucharza. Zejdź do piwnicy jednego z domków.


3. Wyjaśnij kucharzowi całą sytuację i poproś o pomoc. Owszem, pomoże - ale musisz zdobyć węgiel do jego eksperymentu. Daj mu węgiel, obejrzysz zabawny filmik.

4. Poproś jeszcze raz o pomoc. Kucharz każe ci zdobyć:
- Chleb, który nie jest kruchy - zwykły chleb + wiaderko wody.
- Pikantne robaczki - fishing bait + spice.
- Plasterki pomarańczy, które nie są pomarańczowe - trzeba pokroić pomarańczę w plasterki, a potem pofarbować barwnikiem.

5. Zanieś kucharzowi to, czego chciał. Ten da ci miskę z potrawą, która ma pogodzić gobliny.


6. Wracaj do Lumbridge. Gratulacje!




7. Pirate Pete

Potrzebne przedmioty:
- Nóż;
- Chleb;
- Pestle & Mortar;
- Cod;
- Fishbowl (seaweed + kuchenka => soda ash. Soda ash + bucket of sand + furnance => molten glass. Molten glass + glassblowing pipe => fishbowl);
- Igła (crafting shop w Al - Kharid);
- 3 bronze wire (wykuj sam).

1. Pirat najbardziej lubi ciasteczka rybne - fishcakes. Å»eby je zrobić, potrzebujesz:
- Ground Cod;
- Ground Kelp;
- Ground Giant Crab Meat;
- Breadcrumbs.

2. Bread + knife => Breadcrumbs

3. Cod to taka niebieska rybka, można kupić w sklepie rybnym np. w Catherby, albo złowić samemu. Cod + pestle & mortar => Ground Cod

4. Tele Watchtower. Weź z banku Fishbowl, którą wcześniej zrobiłeś i 3 bronze wire razem z igłą. Zostaw zbroję, twoja waga nie może przekraczać 27 kilogramów, inaczej nie będziesz mógł nurkować.

5. Teraz wyjdź z Yanille i skieruj się na północny wschód, do Port Khazard. Musisz pogadać z Murphym. To stary żeglarz, być może znznay ci z Trawler Minigame. Znajdziesz go nad morzem, na molo. Na mapie oznaczony jest czerwoną gwiazdką minigame.


6. Na pytanie o kraby Murphy powie, że owszem kiedyś je łapał, ale teraz już nie wpadają w sieci. Może powinieneś zejść pod wodę i ich poszukać? Z twojego akwarium i z jakiejś beczki robi zestaw do nurkowania. Murphy zabierze cię na pokład i na pełnym morzu skoczysz do wody.

7. Kelp to wodorosty które rosną zaraz obok miejsca, gdzie znalazłeś się w wodzie. Po prostu zerwij jeden. Wygłądają o tak:


8. Płyń na północny wschód aż zobaczysz zagrodę z krabami. Sprónuj wejść - wartownik odmówi ci wstępu. Zagadaj do Mogra o imieniu Nung, pływa w pobliżu.


Nung się zgodzi, żebys wszedł do środka, ale najpierw musisz mu przynięść 5 skórek stworzeń żyjących w jaskini na zachodzie.


9. Skieruj się do jaskini. Przed jaskinią leży dużo kamyczków, podnoś je, ąż dostaniesz komunikat, że już masz wystarczającą ich ilość.Dzięki nim będziesz mógł stanąć na dnie i walczyć. Wejdź do jaskini i zabij 5 Mudskippers, podnieś ich skórki.


10. Wróć do Nunga i daj mu te skórki. Teraz będzie chciał czegoś do zszycia ich ze sobą - potrzebny mu wielki kapelusz. Zagadaj znowu i daj mu igłę i 3 bronze wire.

11. Teraz możesz wejść do zagrody krabów. Potrzebne ci mięso tylko z jednego kraba, ale jeżeli chcesz, możesz zabić więcej.


Upuszczają one skorupki i szczypce, z których można dłutkiem wyrzeźbić brzydki hełm i szczypce. Uwaga - na niskim craftingu możesz skorupki zniszczyć, więc jeżeli chcesz mieć tę zbroję, zdobądź skorupek kilka.

12. Z powrotem do Lumbridge (żeby wyjść na powierzchnię musisz się wspiąć po kotwicy). Użyj banku w podziemiach i weź swój młynek, potraktuj krabie mięso i wodorost tak jak coda. Razem ze wszystkimi czterema składnikami zagadaj do kucharza. Powie ci, że wystarczy je użyć jeden na drugim, a potem upiec. Tak też zrób.


13. Nakarm pirata. Gratulacje!



8. Skrach

Potrzebne przedmioty:
- Iron spit (wykuj sam);
- Ogre bow & arrows (tak jak w queście Big Chompy Bird Hunting trzeba zdobyć);
- Tinderbox;
- Axe;
- Raw chompy;
- Jakiekolwiek logi na ognisko;
- Pickaxe;
- Ball of wool

1. Prawdziwym przysmakiem tego ogra jest Jublly Chompy.

2. Weź swój ogre bow & arrows, jeden żelazny rożen (spit), pudełko zapałek, siekierkę, logi, pickaxe i wełnę. Raw chompy jeżeli masz. Skieruj się do Rantza, ogra żyjącego na Feldip Hills (najkrócej: tele glory Al - Kharid => bieg na północ do gnoma => gliderem do Wielkiego Drzewa => gliderem na Feldip Hills).

3. Rantz ci powie, jak upolować Jubbly Chompy, ale najpierw musisz mu pomóc dostać się na Karamję. Powie ci czego chce nad wodą (południowy wschód).

4. Idź tam, gdzie ci kazał i do niego zagadaj.


Kiedy mu poradzisz, żeby zrobił łódkę z drzewa, on zwali jakiś pniak rosnący nad wodą. Teraz musisz uciąć swoją skiekierą korzenie i wydrążyć pień. Przed każdą czynnością musisz do niego gadać. Kiedy łódź będzie gotowa, Rantz wystrzeli strzałę z łuku na Karamję i każe ci jej szukać.
Teraz będzie ci potrzebny raw chompy - jeżeli jeszcze nie masz, upoluj tak, jak to robiłeś w Big Chompy Bird Hunting.

5. Tele Ardougne i statkiem na Karamję - najszybciej. Idź cały czas na południe wzdłuż zachodniego brzegu Karamji, aż dojdziesz do tego miejsca:


6. W tej palmie utknęła strzała ogra, rozpal pod nią ognisko. Nadziej swojego ptaszka na rożen i upiecz, a zwabieni zapachem przypłyną synowie Rantza. Wróć z nimi na Feldip Hills.

7. Rantz powie, że Jubbly Chompy łapie się tak samo, jak Chompy, tylko przynęta jest trochę inna.

8. Idź do jaskini ogra, w środku, w skrzyni, są ogre bellows - jeżeli jeszcze ich nie masz, weź je.
Nad jaskinią jest kilka skał - swoim kilofem odłam kawałek.
Teraz prosto na zachód, do bagienka. Napełnij swoje bellows gazem (swamp bubbles + ogre bellows). Złap żabkę (ogre bellows + toad).
Odejdź trochę na wschód, z dala od wilków.
Teraz użyj kolejny raz bellows na żabkę, żeby ją bardziej nadmuchać. Powinien się zrobić balonik, do którego przybiegnie Jubbly Chompy. Ustrzel go z łuku i upiecz jego mięsko na ognisku przed jaskinią Rantza.


9. Z powrotem do Lumbridge, gratulacje Very Happy




9. King Awowogei

Potrzebne przedmioty:
- Rope;
- Antipoison;
- Pestle & Mortar;
- Nóż;
- Gorilla Greegree;
- Ninja Monkey Greegree;
- Zombie Monkey Greegree.
Wszystkie 3 robi się tak samo, jak normalne greegree w Monkey Madness. Zabawkę można kupić w centrum miasta małp, a kolejny składnik do każdego greegree to kości danej małpy. Goryle są w świątyni, Ninja to małpka - łucznik, siedzą na słupkach, zombie znajdziesz w podziemiu na południu wyspy.

1. Cyganka nie zna ulubionego dania Awowogei. Musisz go o to zapytać.

2. Weź ze sobą wszystkie 3 greegree, linę, pestle & mortar, nóż, antipoison, jakieś jedzenie. (tele Al - Kharid => run to gnome glider => glider to Grand Tree => Daero => glider to Crush Island => łódką na Ape Atoll).

3. Zmień się w jakąś małpkę i idź na północ, do miasta małp. Awowogei rezyduje w jego wschodniej części. Zapytaj go o jego ulubioną potrawę - nie będzie chciał powiedzieć, wspomni tylko, że trzy małpy to wiedzą.

4. Idź na północ, do świątyni. Porozmawiaj z trzema małpkami.


5. Smażony wąż nadziewany bananami i pastą z orzeszków to przysmak króla. W centrum miasta jest sklepik spożywczy. Kup tam banana i orzeszki.


6. Węże żyją na Crash Island. Wróć do miejsca z łódeczką i popłyń tam. W centrum wyspy zobaczysz wejście do podziemi, zejdź tam. Zaatakują cię 4 węże, są jadowite, lvl chyba 82. Zabij jednego i weź jego skórkę.


7. Wróć do trzech małp. Powiedzą ci, że masz złego banana - prawdziwym przysmakiem jest banan czerwony, który rośnie na zachodzie wyspy.

8. Idź na zachód aż dojdziesz do odpowiedniego drzewa. Zmień się w goryla i użyj liny na drzewie, żeby zerwać banana. Upuść go, zerwij nestępnego i podnieś poprzedni. Będziesz miał 2 - jeden zjedzą małpy.


9. Wróć do małp, zjedzą ci jeden banan i powiedzą, że jest w porządku. Ale orzeszki masz nie takie Razz Potrzebujesz Tchiki Nuts.

10. Idź na południowy zachód, aż dojdziesz do tego miejsca:


Przejdź przez kurs agility - skok po kamieniach, wejście na drzewo, drabinka, wspinaczka po zboczu, wreszcie skok na linie przez rzeczkę. Zobaczysz dziurę w ziemi.


11. Wejdź do środka i zerwij orzeszki. Tutaj także weź dwa - małpy są łakome.


12. Posiekaj banan w plasterki nożem, zmiel orzeszki. Potem wypchaj nimi węża. Zapytaj małpki, jak go ugotować - jest olbrzymi.

13. Musisz zmienić się w zmobie i zejść do podziemi (klapka w podłodze po wschodniej stronie). W ścianie jest szczelina - wejdź do niej.


14. Idź prosto korytarzem, aż dojdziesz do dużego kamienia. Ugotuj na nim swojego węża.


15. Z powrotem do Lumbridge. Gratulacje!



10. Walka

Pomogłeś wszystkim członkom soboru? Czas na bitwę!

Masz do pokonania 5 potworów wywołanych przez Coulinaromancer'a, a na koniec jego samego. Å»eby było ciekawiej - nie możesz używać prayera przy żadnym z nich.
Nie musisz pokonać wszystkich naraz - najlepiej jest pokonać każdego z innym ekwipunkiem, Po pokonaniu potworka po prostu wyjdź portalem i udaj się do banku (piwnica pod kuchnią), a potem wróć, żeby walczyć z następnym. W każdej chwili możesz opuścić pole bitwy i wrócić w dowolnym czasie (oczywiście nie musisz zaczynać od nowa).

I. Agrith - Na - Na (lvl 146).
To monstrualny banan, atakuje melee i łatwo go melee pokonać. Polecana najlepsza zbroja + broń, jakie posiadasz, dobre jedzenie i ewentualnie super set.


II. Flambeed (lvl 149)
Wielkie, niebezpieczne ciastko. Atakuje melee, łatwo go pokonać za pomocą magii lub melee. Ale jest jeden haczyk - jeżeli nie masz Ice Gloves, nie będziesz mógł uzbroić się w żadną broń. Niektórym może nie chcieć się ich zdobywać, dlatego najlepszym pomysłem w takim wypadku jest ubranie się w zbroję + dodatki, które utrzymają twój bonus magicznego ataku na poziomie około zera lub powyżej i zabranie ze sobą odpowiednich run do atakowania potworka magią, oczywiście jedzenie obowiązkowo (super defence to też dobry pomysł).


III. Karamel (lvl 136)
Pulchna czarownica z różową dynią na głowie. Jej ataki melee są tak słabe, że ani razu mnie nie trafiła, nawet przy 50 def. Wystrzegaj się natomiast jej magii. Stań blisko niej, a wtedy będzie cię atakowała melee. Najlepszy pomysł na ekwipunek to komplecik dragonihde + dodatki z obroną magiczną + broń melee albo ranged. Jej najważniejsza broń to obniżanie twoich statów magią - będzie ci potrzeba około 3 - 6 super restore potów, albo relatywnie więcej normal restore. Jedzenia zużyjesz bardzo mało.


IV. Dessourt (lvl 121)
Kolejny magik. Najlepiej dragonhide set + drobiazgi dodające bonus do obrony przeciw magii + broń melee albo ranged. Jedzenie, jakiś super secik.


V. Podobny typ do Dagganotha z Horror from the Deep Quest. Atakuje cię ranged. Twój ekwipunek powinien dodawać jak najwięcej do ranged defence, a jednocześnie utrzymać magię w okolicy zera. Ja wzięłąm ancient staff, która dodaje całkiem sporo do magii, runy do air, water, earth i fire wave, dds + zbroja i dodatki z bonusem magicznym.

Kiedy potworek jest pomarańczowy, używamy na nim melee.

Kiedy jest przezroczysty, air damage spell.


Kiedy jest niebieski, water damage spells.


Kiedy jest brązowy, earth damage spells.


Kiedy jest czerwony, fire damage spells.


Kiedy jest zielony, range (ja ten etap zignorowałam, nie wzięłam żadnej broni odpowiedniej).


VI. Coulinaromancer (lvl 75)
Kolejny mag. Zdobądź zbroję zapewniającą ci dobry bonus do magic defence i zabij go melee albo ranged.


Kiedy go pokonasz, jego ciało eksploduje Razz


Gratulacje! Ukończyłeś setny, najdłuższy quest w RuneScape Smile W nagrodę dostaniesz antyczną lampę - 20K exp w wybranym stacie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.mwklanjoa.fora.pl Strona Główna -> Questy Płatne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin