Forum www.mwklanjoa.fora.pl Strona Główna


FAQ Szukaj Użytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Magic

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mwklanjoa.fora.pl Strona Główna -> Pogaduchy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Saper

Administrator


Administrator
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 12:55, 03 Lut 2008    Temat postu: Magic

Magia jest bardzo wielo kierunkową umiejętnością. Można zarabiać kasę na tej umiejętności, lecz można jej również używać na wildzie, do przemieszczania się między miastami, lub do zabijania potworów. Jednak podstawą w tej umiejętności są runy. Poniżej tabela z runami podstawowymi, ponieważ istnieją również kombinacje run, ale o tym później. Magia jest bardzo wielo kierunkową umiejętnością. Można zarabiać kasę na tej umiejętności, lecz można jej również używać na wildzie, do przemieszczania się między miastami, lub do zabijania potworów. Jednak podstawą w tej umiejętności są runy. Poniżej tabela z runami podstawowymi, ponieważ istnieją również kombinacje run, ale o tym później.
Nazwa Użycie Tylko dla membersów ?
Fire rune Używana do czarów elemantalnych Nie
Air rune Używana do czarów elemantalnych Nie
Earth rune Używana do czarów elemantalnych Nie
Water rune Używana do czarów elemantalnych Nie
Body rune Używana do klątw Nie
Mind rune Potrzebna do zrealizowania strike’ów. Nie
Cosmic rune Używana do enchantowania przedmiotów Nie
Chaos rune Potrzebna do zrealizowania Bolt’ów Nie
Nature rune Używana to alchemii, lecz również do czarów powstrzymujących od ruchu Nie
Deth rune Potrzebna do zrealizowania Blast’ów Nie
Law rune Używana przy teleportach Nie
Blood rune Potrzebna do zealizowania wave’ów Tak
Soul rune Używana do wysoko levelowych klątw Tak
Teraz o wyżej wspomnianych kombinacjach run. Jest to połączenie podstawowych (basic) run. Poniżej tabela przedstawiająca te kombinacje. (UWAGA!! Kombinacje są tylko dla membersów!!)
Nazwa Kombinacja run
Mist rune Air i Water
Dust rune Air i Earth
Mud rune Water i Earth
Smoke rune Air i Fire
Steram rune Water i Fire
Lava rune Earth i Fire







Teleportacyjne: (czar teleportujacy grupe zadziala na ciebie i na osoby stojace o 1 kratke dalej od ciebie)




Staff. Broń (laska) zastępująca nam daną rune. Istnieją dwie odmiany. Battle Staff (nie powinien on interesować graczy f2p, ponieważ nie mogą oni z niego korzystać) i Staff. Poniżej tabelka właśnie z tym rodzajem broni pomocnym magikowi :
Nazwa Cena sklepowa Tylko members ?
Battlestaff 7140gp Tak
Staff 15gp Nie
Magic Staff 200gp Nie
Staff of Air 1500gp Nie
Staff of Water 1500gp Nie
Staff of Earth 1500gp Nie
Staff of Fire 1500gp Nie
Lava Battlestaff Nie można jej kupić w sklepie Tak
Mud Battlestaff Nie można jej kupić w sklepie Tak

Teraz troszkę o armor'ach. Na f2p jest ich nie wiele i są dość nieciekawe z wyglądu Wink. Natomiast na p2p jest ich o wiele więcej i są bardziej okazałe.

Tabela f2p

Nazwa Bonus
Blue wizard robe +3 magic attack +3 magic def
Blue wizard hat +2 mageic attack +2 magic def
Dark wizard robe +3magic attack +3 magic def
Dark wizard hat +2 magic attack +2 magic def

Tabela p2p

Nazwa Bonus
Robe of Zamorak (top) +2 magic attack +3 magic def
Robe of Zamorak (bottom) +2 magic attack +3 magic def
Wizard's Boots +4 magic attack +4 magic def
Gnomes' Hat +3 magic attack +3 magic def
God Capes +10 magic attack
Amulet of magic +10 magic attack
Amulet of Glory +10 magic attack +3 magic def
Elemental Shield +6 magic def
Archer Helm -5 magic attack +6 magic def
Farseer Helm +6 magic attack +6 magic def
Mystic Hat +4 +4
Mystic Robe Top +20 +20
Mystic Robe Bottom +15 +15
Mystic Gloves +3 +3
Mystic Boots +3 +3

To tyle o ciuszkach. Teraz zajmiemy się tzw. Ancien magic. Jest to zmiana zwykłej księgi zaklęć na księgę z zaklęciami wiele potężniejszymi od zwykłych czarów. Możliwość zamiany jest dostępna tylko po wykonaniu Destert Treasure Quest. Oto tabela, która być może przybliży wam trochę Ancient Mage

Typ Właściwości
Smoke Zatruwa i zadje obrażenia
Shadow Zmniejsza atak przeciwnika i zadaje obrażenia
Blood Dodaje życie (hp) rzucajacemu i zadaje obrażenia celowi
Ice Zamraża i zadaje obrażenia

Istnieją jeszcze klasy tych czarów tj. Rush, Burst, Blitz i Barrage. Rush jest najsłabszą klasą Ancien lecz także jest potężny. Barrage natomiast jest bardzo potężnym czarem. Bardzo popularny wśród PK jest Ice Barrage, ponieważ zadaje duże obrażenia i unieruchamia przeciwnika co jest bardzo przydatne.

Mam nadzieję, że ten skromny artykuł przybliży wam trochę świat magii w RS.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Alex zgoderz

Szlachcic


Szlachcic
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Lędziny (Koło Tychów)

PostWysłany: Wto 16:07, 12 Lut 2008    Temat postu:

mogłeś dopisać losowe zdarzenie przy teleportacji:

Przy Target Teleport może zdązyć się losowy przypadek. Teleportacja nie wychodzi i zostajesz przeniesiony do małego pomieszczenia, aby z niego wyjść trzeba pociągnąć dźwignię. Nagrody nie ma, to tak jakby błąd przy teleportacji w dane miejsce.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mwklanjoa.fora.pl Strona Główna -> Pogaduchy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin